مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-07سياسي

نطق میان دستور وکلای ملت| لزوم تسریع در رسیدگی به طرح ساماندهی کارکنان دولت


لزوم تسریع به طرح ساماندهی کارکنان دولت، تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری کارخانجات نساجی و رسیدگی به تعرفه گذاری صادرات محصولات کشاورزی از مهم ترین محورهای نطق میان دستور امروز نمایندگان مجلس بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستورخود در نشست علنی امروز سه شنبه 18 بهمن مجلس شورای اسلامی، مسائلی همچون .

را مطرح کردند.

در همین راستا، عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد، در نطق میان دستور، ضمن گرامیداشت سالروز میلاد حضرت علی (ع) و چهل و چهارمین سالروز انقلاب اسلامی گفت: عید انقلاب یادآور انقلاب نور و 57 به رهبری امام خمینی (ره) و شهدای بزرگ انقلاب به نقطه عطفی در مواجهه جبهه ایمان و کفر و نفاق است.

انقلابی بزرگ و دستاوردهایی حیرت انگیز و عید میلاد حضرت علی (ع) که با ولادت او دین کامل شد و درهای رحمت الهی بر روی بشر گشوده تر گشت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم ادامه داد: آمریکا شیطان بزرگی است که کشتار می کند، تحریم می کند، تهدید می کند، به هرکجا که دستش برسد به منافع بشریت لطمه زده و منابع نسل ها را نابود می کند و خلاصه شیطان بزرگی است که ساختار حکومتی یافته و با تکیه بر ابزار فراوان در پی حاکم کردن سبک زندگی سراسر ظل مادی و شیطانی خویش است و اینجا ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نطق میان دستور وکلای ملت| لزوم تسریع در رسیدگی به طرح ساماندهی کارکنان دولت

نطق میان دستور وکلای ملت| لزوم تسریع در رسیدگی به طرح ساماندهی کارکنان دولت